Dokonaj bezpłatnej rejestracji na wydarzenie!

RELACJA Z KONFERENCJI ONLINE

Perspektywa czasu odsłania właściwe proporcje rzeczy, przedsięwziąć i doświadczeń, gromadzonych przez menedżerów, dla których uczenie maszynowe, internet rzeczy , big data, 5G czy rozszerzona rzeczywistość stanowią niewyczerpany potencjał do dostarczania wartości klientom w niespotykanym dotychczas tempie. Nie wolno zapominać, że „sekretnym składnikiem” awansu organizacji do generacji 4.0. są świadomi samorozwoju pracownicy (pokolenie 4.0), którzy stanowią klucz do pełnego wykorzystania technologii przełomu. Podczas konferencji wskażemy, jak ewoluują ich kompetencje oraz metody ich rozwoju. Przedstawimy m.in. jak motywacja i kultura firmy wpływają na zwiększenie retencji talentów oraz, wskazując nowe zawody, wspomnimy o tych, które należą do wymierających gatunków. Spróbujemy przewidzieć, co oznaczałoby dla polskiej gospodarki powstanie całej generacji inteligentnych fabryk. Przyjrzymy się również, jak Lean oraz inne metodologie doskonalące wpisują się w szerszą strategię rozwoju i czego nauczył nas czarny łabędź pandemii jeśli chodzi o cyfrową transformacje i awans kilku pokoleń do świata pokolenia Z.

O KONFERENCJI

CO OTRZYMUJESZ UCZESTNICZĄC W KONFERENCJI

WIEDZA I BENCHMARKING

Poznasz trendy jakie usprawniają
i ulepszają produkcję.

Nawiążesz interesujące kontakty biznesowe
i branżowe, które mogą zaowocować ciekawą
i długotrwałą współpracą oraz mogą zainspirować
do zmian i rozwoju

NETWORKING

EKSPERCI I PRAKTYCY

Wysłuchasz wystąpień kilkunastu najlepszych
w swoim fachu praktyków, wskazujących innowacyjne drogi
do optymalizacji działania przedsiębiorstw.

Możesz podyskutować
z prelegentami,
zadać im pytania,
włączyć się do dyskusji panelowych.

DYSKUSJE I ROZMOWY

ANKIETA

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W SONDAŻU:


WYZWANIA FABRYK W ERZE CYFRYZACJI PRODUKCJI

Wyniki ankiety zaprezentujemy podczas konferencji Generation 4.0.

Course of the Meeting

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will your product change your customer's life. How will this help solve the customer's issues in the future.

During a meeting, you’ll find answers to these questions:

  • Answer No. 1
  • Answer No. 1
  • Answer No. 1
  • Answer No. 1

Timetable

PROGRAM KONFERENCJI

09:00 a.m - 10.00 p.m

Przemysław Ozga
Redaktor naczelny, Production Manager


OTWARCIE KONFERENCJI

01

10:00 - 10:10

09:00 a.m - 10.00 p.m

Ewelina Grabowska

Szefowa Europejskiego Działu Usług Edukacyjnych, Ericsson
Marcin Sugak
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, Ericsson


Jak efektywnie przygotować się do wdrożenia 5G w zakładzie produkcyjnym?

02

Wdrożenie 5G w zakładach produkcyjnych niesie za sobą olbrzymi potencjał, ale wymaga odpowiedniego przygotowania do procesu transformacji. Wyzwaniem jest nie tylko budowa samej sieci, ale również identyfikacja możliwych do realizacji zastosowań 5G. Kluczową rolę w tym procesie odgrywa transfer wiedzy, będący platformą wymiany informacji i doświadczeń pomiędzy dostawcą technologii a przedsiębiorstwem. W trakcie prezentacji specjaliści firmy Ericsson podzielą się spostrzeżeniami z projektów przeprowadzonych w ostatnich latach z partnerami przemysłowymi w Polsce.

10:10 - 10:40

09:00 a.m - 10.00 p.m

Stanisław Drosio,
Dyrektor Pionu Usług i Utrzymania Oprogramowania, BPSC


Cyfrowy kręgosłup 4.0

03

Dlaczego w dobie IoT, Big Data, dyktatury danych, 5G oraz wyzwań rynku pracy system ERP stanowi niezbędny do przetrwania i wejścia w świat 4.0 kręgosłup przedsiębiorstwa.

10:40 - 11:00

09:00 a.m - 10.00 p.m

Łukasz Dawidowicz

Dyrektor Produkcji, ORIFARM

Mariusz Drewnowski

Partner, Lean Expert, DPC Polska


Digitalizacja systemu zarządzania efektywnością.

04

Badania rynkowe jednoznacznie potwierdzają, że wszystkie firmy odnoszące sukcesy posiadają dobrze sformułowane cele strategiczne. Kluczem do sukcesu jest operacjonalizacja tych celów. Z punktu widzenia zarządzania efektywnością, cele są kluczowe, ponieważ wskazują organizacji a także pracownikom kierunek oraz mówią co dokładnie firma chce osiągnąć. System ten powinien być w całości oparty na zwizualizowanych wskaźnikach operacyjnych, strukturze spotkań i metodologii rozwiazywania problemów. Jak to zrobić? Tu z pomocą przychodzi Digitalizacja! Na podstawie przykładów pokażemy, jak wprowadzać takie procesy operacyjne i jakie narzędzia doskonalenia łańcucha wartości są skuteczne w branży farmaceutycznej.

11:00 - 11:40

09:00 a.m - 10.00 p.m

Marcin Fall
Dyrektor Generalny na Polskę, 1Ci


Jak przeprowadzić cyfrowa transformacje w czasach pełnych wyzwań. Inwestowanie w cyfrową przyszłość przedsiębiorstwa i przyspieszenie wzrostu produkcji w czasach wymagających dyscypliny budżetowej.

05

Cyfrowa transformacja zmienia system ERP z centrum ograniczania kosztów na centrum generowania przychodów – w oparciu o przykład firmy produkującej na zamówienie (MTO)Czy możliwe jest aby ERP wspierał typowe i unikatowe procesy bez uszczerbku dla wypracowanych skutecznych schematów? Wyzwania z jakimi mierzą się firmy produkcyjne i jak 1C:Drive pomaga im podołać, wzmacniając przedsiębiorstwo.

11:40 - 12:00

09:00 a.m - 10.00 p.m

PRZERWA NA KAWĘ

06

12:00 - 12:20

09:00 a.m - 10.00 p.m

Piotr Krzysztoporski
ERP & IPA Practice Director, Mindbox S.A.


Historia pewnego (zdalnego) wdrożenia.

07

Opowiemy jak niewielka firma produkcyjna przyśpieszyła obsługę klientów, zoptymalizowała produkcję i zrewolucjonizowała własne operacje korzystając z Epicor ERP i dofinansowania EU.

12:20 - 12:40

09:00 a.m - 10.00 p.m

Marcin Wierzbicki
CTO, Stermedia



5 największych błędów, jakie możesz popełnić przy wdrażaniu sztucznej inteligencji w Twojej fabryce

08

12:40 - 13:00

09:00 a.m - 10.00 p.m

Dawid Majchrzak
Project Manager, Hilding Anders Polska


Jak przezwyciężać bariery i deficyty ludzkie na drodze do standardu czwartej rewolucji przemysłowej

09

Przedstawiony zostanie projekt zdalnej instalacji chińskich maszyn w dobie pandemii, przygotowanych do standardu przemysłu 4.0 (oczujnikowanie wejść, wyjść kamery SPC itp.), które pół roku po instalacji nie są nadal wykorzystywane, ponieważ nikt nie widzi takiej potrzeby. Jak wykreować taką potrzebę, pokażę na przykładzie wspomnianego powyżej systemu OEE i jego transformacji z „potrzeb dyrektora” bezpośrednio na „potrzeby i motywację pracownika”.
Czyli jednym słowem, jak sprawić aby wszyscy chcieli i widzieli w nowych technologiach i automatyzacji własną korzyść i jak dzięki miękkim umiejętnością wdrażać tego typu projekty.

13:05 - 13:35

09:00 a.m - 10.00 p.m

Krzysztof Skowronek
Konsultant Biznesowy, Presales, iPCC


Lepiej zapobiegać niż leczyć - predykcyjne utrzymanie ruchu
w systemie ERP Infor M3.

10


13:35 - 13:55

09:00 a.m - 10.00 p.m

ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

11

13:55 - 14:00

09:00 a.m - 10.00 p.m

Dawid Majchrzak
Project Manager, Hilding Anders Polska


Jak przezwyciężać bariery i deficyty ludzkie na drodze do standardu czwartej rewolucji przemysłowej

04

https://www.linkedin.com/in/piotr-krzysztoporski/

09:00 a.m - 10.00 p.m

How will your product change your customer's life

Convincing slogan:

02

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Coffe Break

09:00 a.m - 10.00 p.m

How will your product change your customer's life

Convincing slogan:

03

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Coffe Break

09:00 a.m - 10.00 p.m

How will your product change your customer's life

Convincing slogan:

04

Buy a ticket
  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Coffe Break

How to Get to

Our Event

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

30 marca 2021r.

Poznań,

PRELEGENCI

Ewelina Grabowska

Ericsson

Szefowa Europejskiego Działu Usług Edukacyjnych

Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

Marcin Sugak

Ericsson w Polsce

Mariusz Drewnowski

DPC Polska

Partner
Lean Expert

Łukasz Dawidowicz

ORIFARM

Dyrektor Produkcji

Project Manager

Dawid Majchrzak

Hilding Anders Polska

Marcin Fall

1Ci

Dyrektor Generalny na Polskę

Marcin Wierzbicki

Stermedia

Dyrektor Techniczny
i Członek Zarządu

ERP & IPA Practice Director

Piotr Krzysztoporski

Mindbox S.A.

Stanisław Drosio

BPSC

Dyrektor Pionu Usług
i Utrzymania Oprogramowania

Krzysztof Skowronek

iPCC

Konsultant Biznesowy, Presales

ERP & IPA Practice Director

Piotr Krzysztoporski

Mindbox S.A.

Stanisław Drosio

BPSC

Dyrektor Pionu Usług
i Utrzymania Oprogramowania

Buy a Ticket

Ticket Basic

$20

  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
Buy a ticket
Buy a ticket

$20

Ticket Basic

Ticket Premium

$30

Buy a ticket
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point

PARTNERZY

PARTNERZY HONOROWI

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY

PARTNERZY MEDIALNI

"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"

John Smith

Position

Position

Amanda Baker

"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"

A Supporting Statement for Your Value Proposition to Encourage Customers

to Complete Your CTA

Buy a ticket

ul. Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 972-124-23-01
REGON: 302312600

Przemysław Ozga

redaktor naczelny

Kamil Matlak

Brand Manager

Alicja Szymańska

Project Manager
Event Manager

ORGANIZATOR:

Data:

Miejsce :

24 czerwca 2021

ONLINE

Wydarzenie rozpocznie się za

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy