WARSZTATY
z prof. Sergeiem Ikovenko

ZAREJESTRUJ SIĘ

29.09.2021

NOVOTEL KATOWICE CENTRUM

29.09.2021

NOVOTEL KATOWICE CENTRUM

Skoro mówimy o Inteligentnej Fabryce Przyszłości, oznacza to tyle, że obecna nie jest wystarczająco inteligentna i trzeba nad tym popracować. A nasz projekt musi być innowacyjny - myślimy o przyszłości, a przyszłość przyniesie ze sobą nowe technologie i nowe możliwości.


Jednocześnie fabryka pokazuje, że procesy technologiczne i zarządcze zaprojektowane na potrzeby konkretnego produktu (produktów) są jego odzwierciedleniem. A to tylko część procesu zarządzania cyklem życia produktu, który obejmuje zdecydowanie więcej.


Zarządzanie cyklem życia produktu odnosi się do obsługi towaru, gdy ten przechodzi przez typowe etapy jego życia: rozwój i wprowadzenie, wzrost, faza dojrzałości/stabilności oraz schyłek. Innowacyjny produkt przyszłości będzie projektowany tak jak sama Inteligentna Innowacyjna Fabryka Przyszłości.


Wygląda na to, że Smart Innovative Product (Inteligentny Innowacyjny Produkt) i Smart Innovative Factory (Inteligentna Fabryka Przyszłości) są ze sobą ściśle powiązane - Fabryka jest odbiciem Produktu. Okazuje się, że istnieje wspólna metodologia w rozwoju zarówno innowacyjnych produktów, jak i innowacyjnych fabryk (procesów). Nazywamy ją Effective Innovation Framework (EIF - program ramowy na rzecz efektywnej innowacji)™i może być zastosowana do rozwoju jednego i drugiego.


Jest to skuteczna metoda, dobrze zorganizowana zarówno na wysokim poziomie hierarchicznym, jak i w bardziej szczegółowym wymiarze, gdzie duże bloki strategiczne wyposażone są w konkretne narzędzia i praktyczne procedury, które sprawiają, że sama metoda jest dość pragmatyczna.

Sergei Ikovenko

O PROWADZĄCYM
AGENDA
ENGLISH VERSION

UWAGA! WARSZTATY PROWADZONE BĘDĄ W JĘZYKU ANGIELSKIM

WEŹ UDZIAŁ W WARSZTATACH

WARSZTATY

1. Po pierwsze, trzeba zdecydować, jaki produkt/proces potrzebuje innowacji - niektóre firmy tworzą bądź ulepszają wiele z nich. Uwzględnienie ich wszystkich naraz jest niemożliwe, dlatego właśnie musimy zdecydować które produkty/technologie potrzebują innowacji, aby miały jak największy wpływ na biznes. Innovation Portfolio Analysis (analiza portfelowa) to narzędzie, które należy w tym przypadku zastosować. Pomaga w zidentyfikowaniu celów do podjęcia naszych wysiłków w zakresie innowacji.


2. Po ustaleniu, na co chcemy postawić, dobrze by było dowiedzieć się, jakie parametry i cechy produktu/technologii są klientom naprawdę potrzebne. To nie jest ta nudna ankieta Voice of the Customer (Głos klienta) gdzie klienci wymieniają wszystko, co im przyjdzie do głowy, ale tzw. metoda Main Parameters of Value (MPV - główne parametry wartości) - te parametry, cechy i atrybuty, które mają realny wpływ na decyzję o zakupie. Są takie parametry MPV, o których wiemy i są też te ukryte, nieznane klientom, nam i naszym konkurentom. Procedury odkrywania parametrów MPV są w tym przypadku naprawdę wyjątkowe.


3. Żeby konkretnie ustalić które parametry MPV potrzebują usprawnień w celu odniesienia sukcesu biznesowego, ważne jest, aby określić, jakiego rodzaju innowacji wymagają wspomniane parametry. Niektóre z nich wymagają innowacji przełomowych lub rewolucyjnych, inne - podtrzymujących. Podobnie wygląda to u ludzi, którzy na różnych etapach swojego życia potrzebują konkretnej diety, stylu życia, itp. Pragmatyczna analiza krzywej S będzie narzędziem badawczym tym przypadku. Jeśli uda się zidentyfikować, w którym miejscu krzywej S znajduje się nasz produkt/technologia dla konkretnego parametru MPV, możliwe jest wybranie najlepszego rodzaju innowacji dla jego ulepszenia. Analogicznie, jeśli znany jest wiek danej osoby, możemy zalecić najbardziej optymalną dietę, tryb aktywności fizycznej, itp.


4. Gdy parametry MPV i rodzaje innowacji dla nich są jasne, EIF™ podpowiada ostateczne kroki taktyczne dla wdrożenia tych strategicznych kierunków. Każdy etap zawiera inżynierskie i/lub rynkowe metody, które są dobre dla konkretnej strategii.



Ten system Effective Innovation Framework™ był z dużym powodzeniem stosowany zarówno przez duże korporacje, jak i startupy (w przypadku startupów i firm monoproduktowych analiza portfelowa nie jest konieczna). W ramach tej konferencji odbędą się warsztaty, podczas których uczestnicy będą mogli poznać i przećwiczyć jeden z kroków EIF™ - określenie, jakiego rodzaju innowacji potrzebuje obecnie dany produkt/technologia - przełomowej czy podtrzymującej.

Warsztaty Masterclass to spotkanie skierowane do menedżerów i kadry zarządzającej firmami z sektora produkcyjnego.


Prosimy o rejestrację na warsztaty poprzez wypełnienie poniższego formularza i dokonanie płatności po zakupie biletu.


Zarejestruj się na wydarzenie!


BILET MASTER


- udział w kameralnych warsztatach Masterclass
z prof. Sergeiem Ikovenko

- udział w dodatkowej strefie networkingowej VIP

- numer czasopisma Production Manager

- dostęp do materiałów dydaktycznych zaprezentowanych na warsztatach

- bufet konferencyjny (przerwa na kawę i darmowy lunch)

* do ceny należy doliczyć podatek VAT 23% (możliwość wystawienia faktury)

KUP BILET

1999 zł netto*

799,99 zł netto*

Your Value Proposition

NEW SKILLS

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

CONNECTION

KNOWLEDGE

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

NEW EXPERIENCE

O WARSZTATACH

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will your product change your customer's life. How will this help solve the customer's issues in the future.

During a meeting, you’ll find answers to these questions:

The workshop will be structured the following way:

1. A short lecture on how to perform Pragmatic S-curve analysis, indicators and recommendations for every stage of the S-curve.

2. Working in teams on:

  • express MPV discovery for a specific product,
  • selecting two MPVs of the product,
  • performing express S-curve analysis of those MPVs and determining to what stage of the S -curve the product belongs,
  • using the system of indicators of S-curve stages the team will determine the type of innovation that the product needs,
  • using the system of recommendation, the team will develop a tactical, innovation agenda for the product/technology development.

Timetable

09:00 a.m - 10.00 p.m

How will your product change your customer's life

Convincing slogan:

01

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Coffe Break

09:00 a.m - 10.00 p.m

How will your product change your customer's life

Convincing slogan:

02

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Coffe Break

09:00 a.m - 10.00 p.m

How will your product change your customer's life

Convincing slogan:

03

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Coffe Break

09:00 a.m - 10.00 p.m

How will your product change your customer's life

Convincing slogan:

04

Buy a ticket
  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

  • Coffe Break

How to Get to

Our Event

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

28-29 .09. 2021

Novotel Katowice Centrum
aleja Roździeńskiego 16, 40-202 Katowice

Speakers

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer.

Michael Walker

Position

Buy a Ticket

BILET ONLINE

199 zł netto*

  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
Buy a ticket

BILET STANDARD

999 zł netto*

Buy a ticket
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point
  • Strong point

Social Proof

"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"

Amanda Baker

Position

"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"

Position

John Smith

"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"

John Smith

Position

Position

Amanda Baker

"A few sentences about your product. How it help to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!"

A Supporting Statement for Your Value Proposition to Encourage Customers

to Complete Your CTA

Buy a ticket

Masz pytania?
Zapraszamy do kontaktu

NOVOTEL KATOWICE CENTRUM

DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND
KUP BILET