W jaki sposób rozwijać
niezbędne kompetencje
do budowania konkurencyjności przedsiębiorstwa?
Kompleksowa wiedza w trzech blokach tematycznych.
Jakich obecnie kompetencji potrzebują liderzy, aby skutecznie zarządzać zespołami i procesami.
Analiza procesów, określanie potencjału do usprawnień, angażowanie pracowników, metody doskonalenia i standaryzacji procesów.
Wybór i przygotowanie procesów, ocena potencjału korzyści
i angażowanie pracowników.
I
II
III
PRELEGENCI
Tomasz Bereźnicki
Mariusz Drewnowski
Małgorzata Kurcewicz
Praktyk i entuzjasta ciągłego doskonalenia. Prezes Zarządu DPC Polska. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Posiada ponad 18 letnie doświadczenie w projektowaniu procesów, badaniu i optymalizacji metod pracy. Karierę zawodową zaczynał w General Electric, gdzie zdobywał pierwsze doświadczenia w zarządzaniu. Prowadził projekty doskonalenia dla międzynarodowych przedsiębiorstw usługowych i produkcyjnych. Posiada certyfikat Six Sigma.
Partner DPC Polska. Doświadczenie zawodowe zdobywał pełniąc obowiązki dyrektora zarządzającego, managera produkcji i logistyki, managera ds. efektywności systemu produkcyjnego w Faurecja, a po rozstaniu z branżą automotive jako konsultant Lean Management. W DPC specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów i treningów z zastosowania narzędzi Lean oraz doradztwie z zakresu zarządzania i metod optymalizacji obszarów produkcji i logistyki.
Członek Zarządu Set on Target i manager z 10-letnim praktycznym doświadczeniem w obszarze transformacji Lean i doskonalenia, zdobytym w polskich i międzynarodowych firmach. Od kilku lat działa w obszarze RPA (Robotic Process Automation – robotyzacja procesów). W RPA widzi możliwość zwiększenia efektywności posiadanych zasobów ludzkich oraz wykorzystania potencjału ich kompetencji do eksplorowania nowych kierunków rozwoju całej organizacji.
ORGANIZATORZY
© Copyright Media4Business Sp. z o.o.