INTELIGENTNE TECHNOLOGIE | LOGISTYKA

Renowacja ogniw.
Emergency – na pierwszej linii frontu

Emergency logistics to reagowanie na krytyczne, niespodziewane zdarzenia, które zakłócają funkcjonowanie łańcuchów dostaw. Takie zakłócenia powstają w procesie produkcji, zaopatrzenia lub dystrybucji i wymagają jak najszybszej reakcji – polegającej na likwidacji skutków tych zdarzeń. A jest ich tym więcej, im bardziej napięte i zglobalizowane (wydłużone) są łańcuchy dostaw.


– Może chodzić o kłopoty producenta w realizacji dostawy do swojego klienta lub z zaopatrzeniem swojego zakładu w komponent niezbędny do wytwarzania kluczowego produktu, którego dostawa jest kontraktowana w systemie wymagającym precyzyjnej czasowo dostawy dla klienta. Można więc powiedzieć, że emergency jest konsekwencją systemu dostaw just-in-time, szczególnie w branży motoryzacyjnej, w której łańcuchy dostaw są ekstremalnie zoptymalizowane i dostosowane do różnych systemów transportu uszytych na miarę danego przedsiębiorstwa produkcyjnego – wyjaśnia Adam Komorowski, dyrektor zarządzający EAS Poland.


Emergency logistics odnosi się więc do działań logistycznych spowodowanych sytuacjami kryzysowymi i awaryjnymi. Działania te mają na celu...

Zostało 90% artykułu...
Czytaj dalej

Dołącz bezpłatnie
do grona subskrybentów

Odblokuj bezpłatnie
pełen dostęp do artykułu

Excerpt from
whitepaper

“ Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will this help solve the customer's issues in the future. A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life.

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will this help solve the customer's issues in the future. ”

What you learn
from this whitepaper

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will this help solve the customer's issues in the future. A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features.

Explain how your product will improve your customer's life.Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will this help solve the customer's issues in the future.

Give me the free white paper

DOWNLOAD NOW

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!.

"

"

- Michael Walker, General Manager

Media4Business sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 972-124-23-01
REGON: 302312600

Przemysław Ozga

redaktor naczelny

Kamil Matlak
Brand Manager

Alicja Szymańska
Project Manager