INTELIGENTNE TECHNOLOGIE

ZALOGUJ SIĘ I ODBIERZ RABAT

Człowiek jest punktem wyjścia

Technologia nie jest celem samym w sobie

„Technologia jest przydatna wyłącznie wtedy, gdy może być właściwie wykorzystana. Nie jest celem za samym w sobie. Kluczem do wszystkiego jest człowiek, którego w naszej nomenklaturze nazywamy pracownikiem 4.0 – otwartym na nieustanny rozwój kompetencji, posiadającym odpowiedni poziom kultury pracy z danymi, pracującym w trybie »ja wiem«, a nie »wydaje mi się«” – mówi Łukasz Niesłuchowski, country director, członek zarządu Rockwell Automation, z którym rozmawia Przemysław Ozga.


Przemysław Ozga: Pandemia wywołała prawdziwy boom na rynku e-commerce. W wielu wypadkach stała się akceleratorem zmian świadomościowych i procesowych firm produkcyjnych, jeśli chodzi o technologie przełomu. Czy ten impuls zostanie z nami na dłużej?

Łukasz Niesłuchowski, country director i członek zarządu Rockwell Automation: Pandemia zmusiła wiele organizacji do ograniczenia fizycznych interakcji między pracownikami do całkowitego minimum. Praca z domu, praca mobilna stały się w krótkim czasie standardem funkcjonowania. To sprawiło, że większość firm przemysłowych ciężko pracuje nad ponowną oceną swoich procesów i dostosowuje je do świata, który jest zdystansowany społecznie. Fabryki i biura muszą nierzadko pracować inaczej, w zupełnie innych miejscach.


Zostało 85% artykułu...
Czytaj dalej

ZALOGUJ SIĘ I ODBIERZ RABAT

Odblokuj bezpłatnie
pełen dostęp do artykułu
i czasopisma
Production Manager

Excerpt from
whitepaper

“ Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will this help solve the customer's issues in the future. A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features. Explain how your product will improve your customer's life.

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will this help solve the customer's issues in the future. ”

What you learn
from this whitepaper

Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will this help solve the customer's issues in the future. A few words about your product/offer. Focus on the benefits not the features.

Explain how your product will improve your customer's life.Add a description of your offer and key benefits. What it is and how it helps your customer. How will this help solve the customer's issues in the future.

Give me the free white paper

DOWNLOAD NOW

A few sentences about your product. How it helps to solve clients' problems. It should convince the unconvinced. No fake quotes or photos!.

"

"

- Michael Walker, General Manager

Media4Business sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 972-124-23-01
REGON: 302312600

Przemysław Ozga

redaktor naczelny

Kamil Matlak
Brand Manager

Alicja Szymańska
Project Manager