Przygotuj swój zakład na transformację produkcji
13 czerwca 2023 r.
Łódź | DoubleTree by Hilton ****
Konferencja dla pracowników, menedżerów i specjalistów firm produkcyjnych
- Want to be the First?
Subscribe!
Add a description of your offer
Spowolnienie gospodarcze stało się faktem.
Pamiętaj, to Ty i Twój zespół macie wpływ na tworzenie fabryki jutra.
Wzrost kosztów osobowych i produkcji sprawił, że europejskie, a w tym polskie produkty, stają się niekonkurencyjne na globalnym rynku.
Przemysław Ozga
redaktor naczelny Production Manager
O KONFERENCJI
Twój rozwój, jako menedżera lub decydenta produkcji w aktualnych warunkach powinien opierać się o:
Dołącz do grona uczestników Fabryki Przyszłości i dowiedz się jak odpowiadasz za tworzenie kultury pracy mającej zwiększyć retencję talentów i przyciągnąć do fabryki jutra nowe pokolenia (Z i kolejne), o które konkurują wszystkie sektory gospodarki.
Przedstawimy przykłady dlaczego wysoka jakość produktu osiągana dużym kosztem, nie odpowiada już na potrzeby produkcji jutra. Ponadto, wskażemy jak szukać dróg uniknięcia luk kompetencyjnych oraz mądrych projektów inwestycyjnych w technologie, dzięki którym podniesiesz efektywność pracy swoich ludzi i zespołów.
Do wydarzenia pozostało
Usłyszysz jak dzięki konceptualizacji długoterminowych celów i otwartości na nowe idee, które płyną do Ciebie nierzadko od dołu w ramach tzw. odwróconej grawitacji organizacyjnej, możesz odmienić wydajność procesów produkcyjnych. Wszystko to w ramach przywództwa służebnego, gdzie kontrolę zastępuje perswazja i współuczestnictwo w podejmowanych decyzjach.
Podczas wydarzenia dowiesz się...
Jak brać na siebie odpowiedzialność za rozwój osobisty swoich pracowników w ramach idei fabryki jutra?
Których kompetencji powinieneś się oduczyć i gdzie w świecie cyfrowych bliźniaków znajduje się wartość na Gemba?
Jak zarządzać zmianą, gdy akcja rodzi reakcję i jakich elementów nie zmieniać w tak niepewnym dla produkcji momencie gospodarczym?
Jak w dobie informacji powinna wyglądać konwergencja technologii wspierających pracę menedżera produkcji i po co Tobie technologie przełomu?
Jak będą wyglądały fabryki jutra pod kątem zarządzania człowiekiem
i rozwojem jego ścieżki kariery?
Czy sztuczna inteligencja stanie się akceleratorem efektywności multidyscyplinarnych zespoły produkcyjnych?
PROGRAM KONFERENCJI
8:00 – 8:50
Rejestracja uczestników
8:50 - 9:00
Rozpoczęcie konferencji i przywitanie gości
Przemysław Ozga | Production Manager
SESJA: FABRYKA JUTRA
Nowoczesna fabryka, to nie tylko zaawansowana technologia, elastyczne procesy i zmotywowani ludzie. Stworzenie miejsca pracy, gdzie wszystkie te aspekty równoważą się wzajemnie było wyzwaniem, przed którym staneliśmy kilka lat temu. Nasze dążenia do tego, aby być miejscem konkurencyjnym, innowacyjnym, otwartym i zrównoważonym materializują się zgodnie z koncepcją Future of Work, gdzie tworzymy firmę w oparciu o trzy filary: Ludzie, Procesy i Technologia. W ewolucji ciągłego uczenia i doskonalenia jako coś co integruje i pozwala efektywnie wpływać na kierunek, który obraliśmy duża uwagę poświęcamy na przywództwo w dobie wielkich zmian i niestabilności otoczenia.Opowiemy Państwu o tym, co jako łódzka Fabryka Dell musieliśmy zmienić, z czego zrezygnować, a czego nauczyć się od nowa, odpowiadając na pytanie co kryje w sobie DNA naszej strategii, dzięki czemu dziś jesteśmy nie tylko nowoczesnym zakładem produkcyjnym, ale również staliśmy się fabryką przyszłości.
Justyna Robert-Zalewska, Sebastian Suchy | Dell Technologies
Jak Dell Technologies stworzył fabrykę przyszłości?
9:00 - 9:30
9:30 – 9:50
Jak zbudować fabrykę przyszłości w oparciu o platformę Infor.
Krzysztof Skowronek | IPCC
9:50 - 10:20
Optymalizacja kosztowa – angażowanie ludzi i zespołów do poszukiwania kreatywnych oszczędności w produkcji
Maciej Wiśniewski | SHARP
10:20 - 10:40
Quo Vadis IT, czyli opowieść o szansach, wyzwaniach i nadziejach związanych z oprogramowaniem dla firm produkcyjnych.
Grzegorz Wikierski | proALPHA Polska
10:40 – 11:10
Poprawa efektywności fabryki. Jak skutecznie zaangażować pracowników liniowych?
Maciej Jagiełło | Danone [Żywiec Zdrój]
Kamil Müller | Leantrix
11:10 – 11:30
Kantyna 4.0 - Jak optymalnie i oszczędnie organizować smaczne posiłki pracownicze.
Michał Sosiński | SmartLunch
11:30 - 11:50
PRZERWA NA KAWĘ
SESJA: INDUSTRY 4.0.
11:50 : 12:10
Zarządzanie kompetencjami w fabryce przyszłości
Rafał Bernatek, EY Academy of Business
12:10 – 12:30
Będące platformą IIoT rozwiązanie ifm moneo łączy poziom technologii operacyjnej z poziomem technologii informatycznej. moneo pozwala realnie wdrożyć postulaty Industry 4.0 i aspekty Condition Based Maintenance w wielu kluczowych obszarach przemysłu produkcyjnego. Razem z moneo, digitalizacja może być szybka i prosta! Będące platformą IIoT rozwiązanie ifm moneo łączy poziom technologii operacyjnej z poziomem technologii informatycznej. moneo pozwala realnie wdrożyć postulaty Industry 4.0 i aspekty Condition Based Maintenance w wielu kluczowych obszarach przemysłu produkcyjnego. Razem z moneo, digitalizacja może być szybka i prosta!
Bartosz Dudziński | ifm electronic
moneo: platforma IIoT dla przemysłu i produkcji
12:30 – 13:00
Jakich elementów nie zmieniać w organizacji produkcyjnej w tak niepewnym dla produkcji momencie gospodarczym?
Kto powinien być ambasadorem zmian, jak skutecznie prowadzić projekty transformacyjne, aby realizować bieżące KPI i OEE?
Marcin Wojcieszek | Lamintex
Jak zarządzać zmianą, gdy akcja rodzi reakcję?
13:00 – 13:20
Wykorzystanie analiz predykcyjnych i sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwie produkcyjnym – przykłady użycia
Filip Krzystanek, Predictive Solutions
Wystąpienie skupi się na praktycznych przykładach zastosowania nowoczesnych analiz predykcyjnych w firmach produkcyjnych. Przykłady zilustrują jak za pomocą analiz big data ograniczyć koszty produkcji oraz odciążyć kluczowe zasoby ludzkie.
13:20 – 13:40
Wydajna i opłacalna automatyzacja Twoich procesów produkcyjnych
Marek Falkowski, Mateusz Chrzanowski | ASBIS Robotic Solutions
13:40 - 14:00
PRZERWA NA KAWĘ
SESJA: KULTURA ORGANIZACYJNA
14:00 – 14:20
Manager 4.0 – kompetencje liderów przyszłości
Tomasz Bereźnicki | DPC Polska
Rola menedżera (lidera) w ostatniej dekadzie przeszła znaczącą metamorfozę. Postęp technologiczny, automatyzacja oraz digitalizacja procesów nie tylko produkcyjnych, ale także decyzyjnych, spowodowała potrzebę budowania nowych, ważnych kompetencji pozwalających na efektywne zarządzanie podległym obszarem. Podobnie dzieje się w sferze zarządzania pracownikami: nowe pokolenia mają inne oczekiwania w kwestii budowania przynależności, atmosfery i rozwoju osobistego. Wystąpienie to będzie refleksją i inspiracją w jakie obszary rozwoju inwestować, aby być skutecznym i efektywnym menedżerem.
14:20 – 14:40
Motywacja 4.0 – skuteczne sposoby motywacji pracowników w fabryce przyszłości.
Michał Eryk Południok, WinWinBalance
Wystąpienie poświęcone będzie zagadnieniom związanym z wykorzystaniem technologii w zakresie motywowania pracowników produkcji. Przedstawione zostaną konkretne przykłady oparte na innowacyjnych rozwiązaniach, jakie można wdrożyć w firmie, aby skutecznie motywować pracowników do wyższej wydajności i lepszych wyników.
Podczas prelekcji poruszone zostaną również kwestie takie jak: jak wykorzystać technologię do monitorowania wydajności oraz jakie są najskuteczniejsze strategie motywacyjne w dobie Industry 4.0
14:40 – 15:00
Których kompetencji powinieneś się oduczyć (kompetencje przyszłości w kontekście wyzwań dnia dzisiejszego) i gdzie w świecie cyfrowych bliźniaków, oceanu danych i informacji znajduje się wartość na Gemba?
Dariusz Demecki | Signify (Philips Lighting)
15:00 - 15:40
LUNCH + NETWORKING
15:40 – 16:10
[DEBATA] Kultura Ciągłego Doskonalenia (Lean, Kaizen), a cyfrowa transformacja fabryki (Industry 4.0, 5G, Big Data).
„Bez rzetelnych danych każda decyzja opiera się jedynie na subiektywnej opinii” - pisał w swojej książce Masaaki Imai, twórca globalnego Instytutu Kaizen. Ciągłe doskonalenie jest więc mieszanką obiektywnych informacji i subiektywnego spojrzenia na problem (np. strat - muda) i potencjalnych udoskonaleń. Sukces jest niebezpiecznym miejscem, przez które możemy zgubić ostrość widzenia rzeczy takimi, jakimi są i jakimi być powinny - potrzebny jest więc dopływ zimnej wody – faktów, mierzalnych wskaźników i miernika naszej niekompetencji, dostarczanych przez konkurencję ale także przez coraz doskonalsze technologie cyfrowe (big-data, 5G) czy głośną ostatnio sztuczną inteligencję. Jakie funkcje technologii cyfrowych wspierają filozofię Lean, drogę samodoskonalenia, aby podobnie jak Toyota nie tworzyć produktów, ale lepszych ludzi a przez to lepsze organizacje produkcyjne. Czy szybki rozwój technologii oznacza szybki rozwój człowieka, efektywniejszą pracę i mądrą negację zastanego porządku w drodze ku służebnemu przywództwu? Kaizen jest stanem paraliżu w nieustannym rozwoju, w heraklitejskim ruchu samorozwoju i tym samym wzrostu organizacji. Filozofia ta zawiera pierwiastek zbliżony do ewolucji wszystkich technologii - zna tylko jeden kierunek – w górę.
Przemysław Ozga | Production Manager
Grzegorz Wikierski | proALPHA Polska
Grzegorz Klimczyk | Orange Polska
Mariusz Bednarek | Instytut Industry 4.0
16:10 – 16:40
Budowa multidyscyplinarnego zespołu w kontekście wyzwań ostatnich miesięcy i fabryki.
Artur Kluba, Krzysztof Gablankowski | ZF Automotive Systems Poland
Prelekcja będzie nawiązywała do budowania zespołu podczas wdrażania Industry 4.0 w fabrykach ZF.
16:40 – 17:10
Sztuczna inteligencja na 100 metrowej linii produkcyjnej - jak big data usprawnia decyzyjność operatorów. [Case Study]
Arkadiusz Chrzanowski | Eldisy Polska
1.Kto jest kluczowym zasobem organizacji? Jak jest wykorzystany ten zasób? Czy nie jest przeciążony?
2.Jak można wspierać kluczowe zasoby? Szkolenia i nadzór. Skuteczność klasycznych metod zarządzania produkcją
3.W czym może pomóc automatyzacja i robotyzacja procesów?
4.Sztuczna Inteligencja i Big Data- Wsparcie wiedzy i decyzyjności operatorów
17:10 – 17:40
Lean Management jako spotkanie z wartością na linii - szukaniem usprawnień w wydajności i budowanie kultury łamania status-quo.
Bartłomiej Zieliński | Porta KMI Poland
17:40
WRĘCZENIE NAGRÓD
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
Agenda godzinowa wkrótce
Jak zarządzać zmianą, gdy akcja rodzi reakcję
Marcin Wojcieszek | Lamintex
Jakich elementów nie zmieniać w organizacji produkcyjnej w tak niepewnym dla produkcji momencie gospodarczym? Kto powinien być ambasadorem zmian, jak skutecznie prowadzić projekty transformacyjne, aby realizować bieżące KPI i OEE?
Program konferencji
Clear Value for Your Target Customer
A supporting statement for your value proposition to encourage
customers to complete your CTA
Zobacz jakie tematy na Ciebie czekają
09:00 am - 05:00 pm
The Best Annual Event
New York
Add a description of your offer and key benefits.
What it is and how it helps your customer.
08:00 am - 07:00 pm
The Best Annual Event
Brooklyn
Add a description of your offer and key benefits.
What it is and how it helps your customer.
Add a description of your offer and key benefits.
What it is and how it helps your customer.
Brooklyn
The Best Annual Event
08:00 am - 07:00 pm
Add a description of your offer and key benefits.
What it is and how it helps your customer.
Brooklyn
The Best Annual Event
08:00 am - 07:00 pm
PRELEGENCI
BILET NORMALNY
500 zł
Sprawdź możliwości uczestnictwa:
STANDARD
Jeśli jesteś dostawcą produktów, usług i/lub rozwiązań dla firm z sektora produkcji, Twoja cena za uczestnictwo wynosi 3000 zł netto
(mianem dostawców są określane wszystkie firmy, które świadczą płatne usługi lub sprzedają swoje produkty i rozwiązania firmom z sektora produkcji).
netto
UWAGA!
Dlaczego warto uczestniczyć?
Subskrypcja online
20 i 30 minutowe prezentacje
Networking 365
W ramach zakupionego biletu otrzymasz specjalny trzymiesięczny dostęp do aktualnych oraz archiwalnych wydań czasopisma „Production Manager” oraz zbioru edukacyjnych treści, takich jak audiobooki oraz wydania specjalne.
Eksperci wykorzystują każdą minutę na przekazanie swoich doświadczeń zarządczych
i rynkowych tendencji. Prezentujemy konkretne przykłady, które przełożysz
na własną organizację i środowisko produkcyjne.
Podczas konferencji nawiążesz kontakty biznesowe i skorzystasz ze specjalnych promocji na stoiskach Partnerów.
Podejdź, porozmawiaj - nigdy nie wiadomo, jaki potencjał drzemie w naszej sieci kontaktów.
Skupiamy się na wiedzy, którą wykorzystasz w praktyce, dlatego nie kieruj się samym tematem. Nasi prelegenci zwracają uwagę na jakość wystąpień, bo zależy im na Twoim czasie.
Maksimum prezentacji merytorycznych
Want to be the First?
Clear Value for Your Target Customer
A supporting statement for your value proposition
to encourage customers to complete your CTA
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNERZY MEDIALNI
Bilet możesz zakupić poprzez STRONĘ WYDARZENIA w kilku krokach:
Wypełnij formularz i wciśnij przycisk KUP BILET
Zostaniesz przekierowany do strony zakupowej gdzie dokonasz zamówienia (możesz wybrać ilość biletów, uzupełnić dane do faktury).
Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez organizatorów. Po zaakceptowaniu Twojego zgłoszenia przez organizatora dostaniesz e-mail z informacją o dalszym postępowaniu, będziesz mógł dokończyć zamówienie i przejść do płatności (płatności on-line, przelew tradycyjny).
Po zrealizowaniu płatności otrzymasz potwierdzenie zamówienia, fakturę, bilet oraz informacje organizacyjne wysłane na podany przy rejestracji adres e-mail.
Szymon Drobina
Project Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi
szymon.drobina@production-manager.pl
+48 533 529 211
Kamil Matlak
Brand Manager
Kontakt z partnerami biznesowymi
kamil.matlak@production-manager.pl
+48 536 204 070
Alicja Szymańska
Project Manager
Koordynator konferencji,
sprawy organizacyjne
alicja.szymanska@production-manager.pl
+48 730 347 185
Przemysław Ozga
redaktor naczelny
Współpraca merytoryczna
przemyslaw.ozga@production-manager.pl
+48 536 204 060