W czasach, gdy produkty i usługi mogą być łatwo kopiowalne, rozróżniającym firmy, trudnym do powtórzenia czynnikiem jest błękitna kultura organizacyjna. Cechuje ją niepowtarzalna, wynikająca z kreatywności ludzi charakterystyka, dzięki której organizacje, takie jak Toyota czy Amazon znajdują się na szczycie biznesowego „łańcucha pokarmowego”. Kultury niebieskich oceanów łatwiej mierzą się z wyzwaniami trzeciej dekady XXI wieku: gwałtowną nieprzewidywalnością rynku, chwiejną globalizacją, kastomizacją produkcji, wahaniami popytu, serwicyzacją produktów czy eksplozją post-fizycznego handlu. W obliczu tych wyzwań firmy produkcyjne muszą tworzyć niepowtarzalną kulturę kompetencyjną z niskokosztowymi procesami oraz technologiczną nadbudową - cyfrową kulturą pozwalającą konkurować nie tylko produktem i czasem dostaw (nie wspominając o cenie), ale przede wszystkim całymi modelami biznesowymi.
DYSKUSJE I ROZMOWY
W trakcie trwania konferencji możesz podyskutować z prelegentami, zadać im pytania, włączyć się do dyskusji panelowych
EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW
Wysłuchasz najlepszych w swoich fachu praktyków i ekspertów, wskazujących innowacyjne rozwiązania w produkcji
WIEDZĘ I BENCHMARKING
Poznasz trendy jakie usprawniają i ulepszają produkcję w fabryce, utrzymanie ruchu, logistykę,
nowe technologie oraz zarządzanie kadrami
Przemysław Ozga
Redaktor naczelny, Production Manager
PARTNERZY
test
test
Pandemia
ul Pniewskiego 18
60-692 Poznań
NIP: 972-124-23-01
REGON: 302312600
Przemysław Ozga
redaktor naczelny
Kamil Matlak
Alicja Szymańska
Project Manager
Event Manager