Instynkt Przetrwania w Produkcji
Manufacturing Masterclass
27 maja 2025 r.
Toruń | Copernicus Toruń Hotel
28 maja 2025 r.
PESA SA I Bydgoszcz
28 maja 2025 r.
PESA SA I Bydgoszcz
- Want to be the First?
Subscribe!
Add a description of your offer
W 2025 roku stawiamy na odporność i elastyczność w zarządzaniu produkcją!
Pamiętaj, to Ty i Twój zespół budujecie odporny biznes.
Manufacturing Masterclass to wyjątkowe wydarzenie, które odbędzie się 27 maja w Toruniu. Podczas tego spotkania skoncentrujemy się na kluczowych aspektach budowy odpornych organizacji i przyszłości produkcji,
z uwzględnieniem najnowszych wyzwań, takich jak: niestabilność popytu, zmiany geopolityczne, zakłócenia w łańcuchach dostaw oraz rosnące koszty energii.
SESJA: FABRYKA JUTRA
11:10 – 11:30
Kantyna 4.0 - Jak optymalnie i oszczędnie organizować smaczne posiłki pracownicze.
Michał Sosiński | SmartLunch
SESJA: INDUSTRY 4.0.
SESJA: KULTURA ORGANIZACYJNA
14:40 – 15:00
Których kompetencji powinieneś się oduczyć (kompetencje przyszłości w kontekście wyzwań dnia dzisiejszego) i gdzie w świecie cyfrowych bliźniaków, oceanu danych i informacji znajduje się wartość na Gemba?
Dariusz Demecki | Signify (Philips Lighting)
15:00 - 15:40
LUNCH + NETWORKING
15:40 – 16:10
[DEBATA] Kultura Ciągłego Doskonalenia (Lean, Kaizen), a cyfrowa transformacja fabryki (Industry 4.0, 5G, Big Data).
„Bez rzetelnych danych każda decyzja opiera się jedynie na subiektywnej opinii” - pisał w swojej książce Masaaki Imai, twórca globalnego Instytutu Kaizen. Ciągłe doskonalenie jest więc mieszanką obiektywnych informacji i subiektywnego spojrzenia na problem (np. strat - muda) i potencjalnych udoskonaleń. Sukces jest niebezpiecznym miejscem, przez które możemy zgubić ostrość widzenia rzeczy takimi, jakimi są i jakimi być powinny - potrzebny jest więc dopływ zimnej wody – faktów, mierzalnych wskaźników i miernika naszej niekompetencji, dostarczanych przez konkurencję ale także przez coraz doskonalsze technologie cyfrowe (big-data, 5G) czy głośną ostatnio sztuczną inteligencję. Jakie funkcje technologii cyfrowych wspierają filozofię Lean, drogę samodoskonalenia, aby podobnie jak Toyota nie tworzyć produktów, ale lepszych ludzi a przez to lepsze organizacje produkcyjne. Czy szybki rozwój technologii oznacza szybki rozwój człowieka, efektywniejszą pracę i mądrą negację zastanego porządku w drodze ku służebnemu przywództwu? Kaizen jest stanem paraliżu w nieustannym rozwoju, w heraklitejskim ruchu samorozwoju i tym samym wzrostu organizacji. Filozofia ta zawiera pierwiastek zbliżony do ewolucji wszystkich technologii - zna tylko jeden kierunek – w górę.
Przemysław Ozga | Production Manager
Grzegorz Wikierski | proALPHA Polska
Grzegorz Klimczyk | Orange Polska
Mariusz Bednarek | Instytut Industry 4.0
16:10 – 16:40
Budowa multidyscyplinarnego zespołu w kontekście wyzwań ostatnich miesięcy i fabryki.
Artur Kluba, Krzysztof Gablankowski | ZF Automotive Systems Poland
Prelekcja będzie nawiązywała do budowania zespołu podczas wdrażania Industry 4.0 w fabrykach ZF.
16:40 – 17:10
Sztuczna inteligencja na 100 metrowej linii produkcyjnej - jak big data usprawnia decyzyjność operatorów. [Case Study]
Arkadiusz Chrzanowski | Eldisy Polska
1.Kto jest kluczowym zasobem organizacji? Jak jest wykorzystany ten zasób? Czy nie jest przeciążony?
2.Jak można wspierać kluczowe zasoby? Szkolenia i nadzór. Skuteczność klasycznych metod zarządzania produkcją
3.W czym może pomóc automatyzacja i robotyzacja procesów?
4.Sztuczna Inteligencja i Big Data- Wsparcie wiedzy i decyzyjności operatorów
17:10 – 17:40
Lean Management jako spotkanie z wartością na linii - szukaniem usprawnień w wydajności i budowanie kultury łamania status-quo.
Bartłomiej Zieliński | Porta KMI Poland
Agenda godzinowa wkrótce
Jak zarządzać zmianą, gdy akcja rodzi reakcję
Marcin Wojcieszek | Lamintex
Jakich elementów nie zmieniać w organizacji produkcyjnej w tak niepewnym dla produkcji momencie gospodarczym? Kto powinien być ambasadorem zmian, jak skutecznie prowadzić projekty transformacyjne, aby realizować bieżące KPI i OEE?
Program konferencji
Clear Value for Your Target Customer
A supporting statement for your value proposition to encourage
customers to complete your CTA
Zobacz jakie tematy na Ciebie czekają
09:00 am - 05:00 pm
The Best Annual Event
New York
Add a description of your offer and key benefits.
What it is and how it helps your customer.
08:00 am - 07:00 pm
The Best Annual Event
Brooklyn
Add a description of your offer and key benefits.
What it is and how it helps your customer.
Add a description of your offer and key benefits.
What it is and how it helps your customer.
Brooklyn
The Best Annual Event
08:00 am - 07:00 pm
Add a description of your offer and key benefits.
What it is and how it helps your customer.
Brooklyn
The Best Annual Event
08:00 am - 07:00 pm
Paulina Gaworzewska
Kierownik Zespołu Inżynierów Procesu
PESA
Jakub Jasiński
wiceprezes ds. technicznych
PESA
Justyna Robert-Zalewska
Manufacturing Engineering Senior Manager
Dell Technologies
Michał Dytman
Dyrektor Montażu Pojazdów Kolejowych
PESA
Arkadiusz Chrzanowski
dyrektor produkcji w
spółce energetycznej
Robert Joppek
Kierownik Zarządzania Projektami Technicznymi I Rozwojowymi
PESA
Sławomir Kluszczyński
North Central Europe Markets Project Lead
Bunge Austria
Krzysztof Demuth
Head Plant Poland
Oetiker Polska
Damian Kałdonek
Prezes
Shookai Analytics
Zofia Kędzierska
CI Manager
Kraft Heinz
Zofia Kędzierska
Członek Zarządu
IPOsystem
Zofia Kędzierska
Krzysztof Fiegler
CI Manager
Kraft Heinz
CI Manager
Kraft Heinz
Grzegorz Podgórski
Dyrektor, Adwokat, Doradca podatkowy
BTTP
Paweł Turek
Partner, Adwokat, Doradca podatkowy
BTTP
Michał Sosiński
dyrektor marketingu, SmartLunch SA
Grzegorz Zwoliński
General manager
AG Consult
Piotr Kubiak
Industry Sales Executive Siemens
Want to be the First?
Clear Value for Your Target Customer
A supporting statement for your value proposition
to encourage customers to complete your CTA
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PARTNER STRATEGICZNY
PARTNERZY
PARTNERZY MEDIALNI
Bilet możesz zakupić poprzez STRONĘ WYDARZENIA w kilku krokach:
Wypełnij formularz i wciśnij przycisk KUP BILET
Zostaniesz przekierowany do strony zakupowej gdzie dokonasz zamówienia (możesz wybrać ilość biletów, uzupełnić dane do faktury).
Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez organizatorów. Po zaakceptowaniu Twojego zgłoszenia przez organizatora dostaniesz e-mail z informacją o dalszym postępowaniu, będziesz mógł dokończyć zamówienie i przejść do płatności (płatności on-line, przelew tradycyjny).
Po zrealizowaniu płatności otrzymasz potwierdzenie zamówienia, fakturę, bilet oraz informacje organizacyjne wysłane na podany przy rejestracji adres e-mail.