Instynkt Przetrwania w Produkcji

Manufacturing Masterclass

27 maja 2025 r.

POBIERZ
PREZENTACJE
POBIERZ

Toruń | Copernicus Toruń Hotel

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

28 maja 2025 r.

PESA SA I Bydgoszcz

28 maja 2025 r.

PESA SA I Bydgoszcz

- Want to be the First?

Subscribe!

Add a description of your offer

W 2025 roku stawiamy na odporność i elastyczność w zarządzaniu produkcją!

Pamiętaj, to Ty i Twój zespół budujecie odporny biznes.

Manufacturing Masterclass to wyjątkowe wydarzenie, które odbędzie się 27 maja w Toruniu. Podczas tego spotkania skoncentrujemy się na kluczowych aspektach budowy odpornych organizacji i przyszłości produkcji,
z uwzględnieniem najnowszych wyzwań, takich jak: niestabilność popytu, zmiany geopolityczne, zakłócenia w łańcuchach dostaw oraz rosnące koszty energii.

Zobacz jak wyglądają nasze konferencje!

SESJA: FABRYKA JUTRA

11:10 – 11:30

Kantyna 4.0 - Jak optymalnie i oszczędnie organizować smaczne posiłki pracownicze.

Michał Sosiński | SmartLunch

SESJA: INDUSTRY 4.0.

SESJA: KULTURA ORGANIZACYJNA

14:40 – 15:00

Których kompetencji powinieneś się oduczyć (kompetencje przyszłości w kontekście wyzwań dnia dzisiejszego) i gdzie w świecie cyfrowych bliźniaków, oceanu danych i informacji znajduje się wartość na Gemba?

Dariusz Demecki | Signify (Philips Lighting)

15:00 - 15:40

LUNCH + NETWORKING

15:40 – 16:10

[DEBATA] Kultura Ciągłego Doskonalenia (Lean, Kaizen), a cyfrowa transformacja fabryki (Industry 4.0, 5G, Big Data).

„Bez rzetelnych danych każda decyzja opiera się jedynie na subiektywnej opinii” - pisał w swojej książce Masaaki Imai, twórca globalnego Instytutu Kaizen. Ciągłe doskonalenie jest więc mieszanką obiektywnych informacji i subiektywnego spojrzenia na problem (np. strat - muda) i potencjalnych udoskonaleń. Sukces jest niebezpiecznym miejscem, przez które możemy zgubić ostrość widzenia rzeczy takimi, jakimi są i jakimi być powinny - potrzebny jest więc dopływ zimnej wody – faktów, mierzalnych wskaźników i miernika naszej niekompetencji, dostarczanych przez konkurencję ale także przez coraz doskonalsze technologie cyfrowe (big-data, 5G) czy głośną ostatnio sztuczną inteligencję. Jakie funkcje technologii cyfrowych wspierają filozofię Lean, drogę samodoskonalenia, aby podobnie jak Toyota nie tworzyć produktów, ale lepszych ludzi a przez to lepsze organizacje produkcyjne. Czy szybki rozwój technologii oznacza szybki rozwój człowieka, efektywniejszą pracę i mądrą negację zastanego porządku w drodze ku służebnemu przywództwu? Kaizen jest stanem paraliżu w nieustannym rozwoju, w heraklitejskim ruchu samorozwoju i tym samym wzrostu organizacji. Filozofia ta zawiera pierwiastek zbliżony do ewolucji wszystkich technologii - zna tylko jeden kierunek – w górę.

  • Jakie wspólne pola i dysonanse pojawiają się przy łączeniu kultury ciągłego doskonalenia i Data-driven Company?
  • Jak wykorzystanie właściwej komunikacji i danych (big-data, 5G) stymulują kreatywność pracowników i zachęcają do łamania status-quo w fabryce?
  • Czy filozofia Lean będzie miała zastosowanie w wypadku rozwoju algorytmów optymalizujących procesy szybciej niż człowiek?
  • W jaki sposób technologie ułatwiają poszukiwanie strat, eliminacje kosztów, doskonalenie procesów i szukanie strumienia wartość w fabryce?

Przemysław Ozga | Production Manager

Grzegorz Wikierski | proALPHA Polska

Grzegorz Klimczyk | Orange Polska

Mariusz Bednarek | Instytut Industry 4.0

16:10 – 16:40

Budowa multidyscyplinarnego zespołu w kontekście wyzwań ostatnich miesięcy i fabryki.

Artur Kluba, Krzysztof Gablankowski | ZF Automotive Systems Poland

Prelekcja będzie nawiązywała do budowania zespołu podczas wdrażania Industry 4.0 w fabrykach ZF.

16:40 – 17:10

Sztuczna inteligencja na 100 metrowej linii produkcyjnej - jak big data usprawnia decyzyjność operatorów. [Case Study]

Arkadiusz Chrzanowski | Eldisy Polska

1.Kto jest kluczowym zasobem organizacji? Jak jest wykorzystany ten zasób? Czy nie jest przeciążony?

2.Jak można wspierać kluczowe zasoby? Szkolenia i nadzór. Skuteczność klasycznych metod zarządzania produkcją

3.W czym może pomóc automatyzacja i robotyzacja procesów?

4.Sztuczna Inteligencja i Big Data- Wsparcie wiedzy i decyzyjności operatorów

17:10 – 17:40

Lean Management jako spotkanie z wartością na linii - szukaniem usprawnień w wydajności i budowanie kultury łamania status-quo.

Bartłomiej Zieliński | Porta KMI Poland

ODBIERZ BILET

Agenda godzinowa wkrótce

Jak zarządzać zmianą, gdy akcja rodzi reakcję

Marcin Wojcieszek | Lamintex

Jakich elementów nie zmieniać w organizacji produkcyjnej w tak niepewnym dla produkcji momencie gospodarczym? Kto powinien być ambasadorem zmian, jak skutecznie prowadzić projekty transformacyjne, aby realizować bieżące KPI i OEE?

Program konferencji

Clear Value for Your Target Customer

A supporting statement for your value proposition to encourage

customers to complete your CTA

Zobacz jakie tematy na Ciebie czekają

GET TICKET

09:00 am - 05:00 pm

The Best Annual Event

New York

Add a description of your offer and key benefits.

What it is and how it helps your customer.

08:00 am - 07:00 pm

The Best Annual Event

Brooklyn

Add a description of your offer and key benefits.

What it is and how it helps your customer.

GET TICKET

Add a description of your offer and key benefits.

What it is and how it helps your customer.

GET TICKET

Brooklyn

The Best Annual Event

08:00 am - 07:00 pm

Add a description of your offer and key benefits.

What it is and how it helps your customer.

GET TICKET

Brooklyn

The Best Annual Event

08:00 am - 07:00 pm

Paulina Gaworzewska

Kierownik Zespołu Inżynierów Procesu

PESA

Jakub Jasiński

wiceprezes ds. technicznych

PESA

Justyna Robert-Zalewska

Manufacturing Engineering Senior Manager

Dell Technologies

Michał Dytman

Dyrektor Montażu Pojazdów Kolejowych
PESA

PREZENTACJA
PREZENTACJA
PREZENTACJA
PREZENTACJA

Arkadiusz Chrzanowski

dyrektor produkcji w

spółce energetycznej

Robert Joppek

Kierownik Zarządzania Projektami Technicznymi I Rozwojowymi

PESA

Sławomir Kluszczyński

North Central Europe Markets Project Lead
Bunge Austria

Krzysztof Demuth

Head Plant Poland

Oetiker Polska

PREZENTACJA
PREZENTACJA
PREZENTACJA
PREZENTACJA

Damian Kałdonek

Prezes

Shookai Analytics

Zofia Kędzierska

CI Manager

Kraft Heinz

Zofia Kędzierska

Członek Zarządu

IPOsystem

Zofia Kędzierska

Krzysztof Fiegler

CI Manager

Kraft Heinz

CI Manager

Kraft Heinz

Grzegorz Podgórski


Dyrektor, Adwokat, Doradca podatkowy

BTTP

PREZENTACJA
PREZENTACJA
PREZENTACJA
PREZENTACJA

Paweł Turek

Partner, Adwokat, Doradca podatkowy

BTTP

Michał Sosiński

dyrektor marketingu, SmartLunch SA

Grzegorz Zwoliński

General manager

AG Consult

Piotr Kubiak

Industry Sales Executive Siemens

PREZENTACJA
PREZENTACJA
PREZENTACJA
PREZENTACJA

dyrektor Działu Personalnego

ZF Automotive Systems Poland

Artur Kluba

Dyrektor Zakładu Elektroniki

ZF Automotive Systems Poland

Krzysztof Gablankowski

Maciej Wiśniewski

Production Manager

Sharp Consumer Electronics Poland

Bartłomiej Zieliński

dyrektor zakładu

Porta KMI Poland

Dyrektor Zakładu

Lamintex

Marcin Wojcieszek

Dariusz Demecki

Manufacturing Manager

Signify
(Philips Lighting)

Arkadiusz Chrzanowski

dyrektor produkcji

Eldisy Polska

Maciej Jagiełło

kierownik produkcji

Danone | Żywiec Zdrój

Michał Eryk Południok

CEO

WinWinBalance

Bartosz Dudziński

Inżynier Projektów, AS-i, RFID, IO-Link


ifm electronic

Justyna Robert-Zalewska

Sebastian Suchy

Manufacturing Engineering Senior Manager

Dell Technologies

Engineering Director

Dell Technologies

Head of Sales

proALPHA Polska

Grzegorz Wikierski

Mateusz Chrzanowski

Key Account Manager

ASBIS Robotic Solutions

Marek Falkowski

Business Development Manager

ASBIS Robotic Solutions

Head of Marketing

SmartLunch

Michał Sosiński

Krzysztof Skowronek

Konsultant biznesowy

iPCC

Filip Krzystanek

Menedżer, analityczne rozwiązania biznesowe

Predictive Solutions

Kamil Müller

COO e-TWI System

Leantrix

Grzegorz Klimczyk

Dyrektor Sprzedaży
M2M & IoT

Orange Polska

Tomasz Bereźnicki

CEO

DPC Polska

Mariusz Bednarek

prezes

Instytutu Industry 4.0


Rafał Bernatek

Consultant, Business Advisory, Lean - Performance Improvement
Ernst & Young

Want to be the First?

Clear Value for Your Target Customer

A supporting statement for your value proposition

to encourage customers to complete your CTA

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNER STRATEGICZNY

PARTNERZY

PARTNERZY MEDIALNI

13 czerwca 2023 - Łódź

Konferencja objęta jest limitem uczestników

Bilet możesz zakupić poprzez STRONĘ WYDARZENIA w kilku krokach:

Wypełnij formularz i wciśnij przycisk KUP BILET

Zostaniesz przekierowany do strony zakupowej gdzie dokonasz zamówienia (możesz wybrać ilość biletów, uzupełnić dane do faktury).

Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez organizatorów. Po zaakceptowaniu Twojego zgłoszenia przez organizatora dostaniesz e-mail z informacją o dalszym postępowaniu, będziesz mógł dokończyć zamówienie i przejść do płatności (płatności on-line, przelew tradycyjny).

Po zrealizowaniu płatności otrzymasz potwierdzenie zamówienia, fakturę, bilet oraz informacje organizacyjne wysłane na podany przy rejestracji adres e-mail.

FORMULARZ

ORGANIZATOR:

SZYBKI KONTAKT

+48 731 101 131

info@production-manager.pl

© MPF sp. z o.o. 2025